باز چی بنویسم


از چه بنویسم ؟ امشب که سقف بی ستاره اتاقم بر سرم سنگینی می

کند ، مانده ام که از چه

 

بنویسم ... از آنهایی که دیروز با من بودند و امروز رفته اند یا از تو که همیشه حرفهای مرا می خوانی ...

از چه بنویسم ؟ از آسمانی که در حال عبور است یا از دلی که سوت و

کور است ؟ از زمین بنویسم یا از

زمان یا از یک نگاه مهربان ؟ از خاطراتی که با تو در باران خیس شد

یا از غزلهایی که هیچ وقت سروده

نشد ؟ باز چه بنویسم ؟ از چتری که هرگز زیر آن نه ایستادم یا از

حرفهایی که هرگز به زبان نیاوردم ؟ من

عاشق خیابانی هستم که قسمت نشد با هم در آن قدم بزنیم ، من دلبسته

درختی هستم که فرصت

نشد اسممان را روی آن حک کنیم ... اگر قرار باشد بنویسم ... باید در

همه سطرهای دفترم حضور

داشته باشی ، نفس های تو می تواند برگ برگ دفترم را از پائیز پاک

کند ، من بیقرار حرفهای ناب 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, 11:21 PM |- elena -|


ϰ-†нêmê§